Råksiktskakor!

Titta jag har en deg på jäsning:



Min älskling ska få vakna till doft av nybakat bröd från sitt favoritbröd rågsiktskaka.
Visst är jag en huslig fru?
Hm fru... sambo då.

Jag älskar min gubbe så detta är han verkligen värd.
Han ska ju även iväg idag och hjälpa sin chef med fackliga frågor
.
Min älskling är en kille som alltid ställer upp på allt och alla och det har han alltid gjort, är det inte grannar så är det vänner, släktingar etc etc. Han sätter alltid sig själv i andra hand.
Många gånger får han tack och uppskattningar andra gånger tar folk det för givet.
Nog om lovord här för nu måste jag börja göra kakor av degen som jäst färdigt fler bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0