Onsdags morgon!

Snälla söta rara vilka var ni 85 som läste min blogg igår en vet jag helt säkert för denne gav en kommentar. Kan ni inte bara trycka på kommentarer och skriva en rad.
Är ju så trevlig med kommentarer när man kommer hem och trycker upp sin blogg.
Självklart så länge de inte är elaka, spydiga etc, men sådana kommentarer vill väll ingen ha. Inte dunk i ryggen kommentarer heller utan bara en liten rad tex kikade in idag, hittade din blogg så här, har läst din blogg då och då, kikade in idag men din blogg var inget för mig etc etc.

Idag är det Onsdag och jag börjar kl 09. Vädret är grått, regnigt och 3+, lika tråkigt som igår det enda som är bra är väll att det inte snöar stora stora flingor som dalar ned mot marken och gör små blöta pölar efter sig.
Blä för detta tråkiga skitväder.

Så här blir vädret för Stockholm idag:

Prognosen utfärdad kl. 03.45. Nästa uppdatering: 08.00.
Onsdag 4 maj Detaljerad tabell
08.00 Halvklart till mulet N 6 (9) m/s
14.00 Molnigt NO 6 (10) m/s
20.00 Regn O 3 (4) m/s


Får se om det stämmer men det gör det säkert, men den där solen vid 08 kan vi nog glömma totalt, så molnigt som det är nu en timme tidigare.
Tycker men genast blir tröttare och segare i detta väder än när solen lyser och det är varmare.

Men man kan se det positiva i allt, pollenhalterna sjunker, getingarna har försvunnit och lär inte komma fram förrän de ska i Juli månad.
Jag är allergisk mot båda så det är positivt att det försvunnit eller minskat mycket.
Frukosttime!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har läst din blogg!! gULLBRITT KOMMER I DAG OCG SKALL GÖRA CONVERSESKOR HOS MEJ.

2011-05-04 @ 09:30:53
Postat av: Yvonne

Kändes direkt att pollen försvann men idag när jag vaknade låg snön i Visby och det är inte kul i maj!

2011-05-04 @ 11:31:08
Postat av: Daisy

Men att skriva på komando är ju verkligen inte lätt....

2011-05-04 @ 16:39:41
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag läser varje dag men kommenterar dåligt. Håller med dig om vädret och tappade upp ett varmt vad att stoppa den frusna kroppen i... Ska inte behövas i maj tycker jag :(

2011-05-04 @ 18:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0