Onsdag!

Onsdag!!!! Stängningsdagen är aldrig rolig för att det alltid blir så drygt den sista timmen.
Sen detta blåsiga höstväder....ja det är vad det är det stormar ju. Nu ska det vara vår inte höst.



Gick upp 06.40 idag och satte in alla räkningar på kontot, så de dras på Fredag.
Sen har jag gjort mig i ordning och ska snart äta frukost, börjar först kl 09 så jag har gott om tid på mig.
Skönt att det är en månad tills nästa gång jag ska till tandläkaren.
Är ju ingen kul sysselsättning och på sin tidiga dag dessutom.
Nej frukosttime!!!!

Kommentarer
Postat av: Daisy

Ska bli spännande att se vad maken tycker om stängningen. Han skall nämligen stänga idag tillsamans med sin syster och sin handledare.

2011-05-26 @ 14:18:15
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0