Måndagen över!

Måndagen över och så också planeringsdagen. Min Tigerkaka var otroligt uppskattad och det är ju alltid roligt.
På eftermiddagen fortsatte vi att planera utomhus så mycket skönare att få lite luft. Men man var rätt kokt i huvudet efter denna dag.
Ni som har barn på förskolan och läser min blogg får gärna fråga vad det är vi gör under en planeringsdag.

Lite kan jag tala om, vi utvärderar året som gått och vad vi kan göra bättre eller mer. Vad som varit bra och vad som gått mindre bra. Vi diskuterar dokumentationer, reflektioner etc.
Och så klart våra mål!

Nu ska vi se på tv sen ska jag sova sova för jag sov uruselt inatt pga en massa saker.
Natti alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0