Lördagsnöje!

Vilket väder det är idag. Här får ni lite bilder på vad vi gjort idag, plantagen inhandling av blommor och jord, Hässelby Strand en promenad vid bla vattnet och Aprikosgatan där det finns vackra körsbärsbloms träd, men blommorna har vitnat de var mer rosa i förra veckan.

Först tankade vi sen tvättade sture fönstren och jag fotade:





Plantagen









Aprikosgatan













På väg ned mot Mälaren och Hässelby Strands båtklubb











I detta ihåliga träd leker många förskolebarn på vardagarna bla våra barm.
Men Sture vägrade stå i trädet och sen såg han en liten fågel som låg och häckade i det lilla hålet ni ser på höger sida eller urgröpningen

















Så nu är vi hemma och jag har ätit precis och Sture har lagt sig för att vila en stund, tror jag ska följa hans ide om en stund.

Kommentarer
Postat av: Daisy

sv - (cykeldrömmen) Tja, det är ju en kättebra ide, men den möter några hinder på vägen. Jag har inte pengarna. Bilen har körförbud fram till besiktningen på måndag. Men svårast är nog att det inte finns någon dragkrok på bilen. :-/

2011-05-07 @ 13:47:22
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Daisy

sv - Verkar som om vi kommit in i en mycket ond envis cirkel. Jag har pratat med honom efteråt var gång. Han själv pratar inte mycket och jag vet inte längre om han ens lyssnar. Jag har försökt förklara hur jag mår och framförallt att jag måste ha en rak kommunikation för att förstå. Men nästa gång blir det samma sak igen. suckar

2011-05-07 @ 13:49:38
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Det är vackert längst strandpromenaden, såg att du fått med skorstenarna på värmeverket. Där jobbade jag en gång i tiden.

2011-05-07 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0