Lördag!

Lördag idag! Ledig idag. Nehepp jag var uppe 07.15 och har nu dammat hela lägenheten, diskat, tvättat lilla toaletten och badrummet. Nu är jag väl förtjänt av att sitta vid datorn lite.

En kommentar igår fick jag på frågan vilka läser min blogg etc.
En kommentar som det enbart stod att jag var korkad eller något liknade som inte fattade att jag har många läsare pga att jag kommenterar i Katrin Zytemierskas blogg. Visst det händer men långt ifrån alla dagar. Och blogg rekordet kom en dag då jag inte kommenterat i några bloggar och var sjuk.
Nästan exakt samma antal läsare varje dag har jag, så frågan är vem som är korkad.
Nu tänker jag inte tjata på er längre, fortsätt alla fegisar att läs och vara anonyma.
Jag får vara nöjd med att ni är många som gillar min blogg och vill följa den anonymt.


Var en liten stund på gården igår sen gick vi upp och kikade på Postkodslotteriet och Talang, rätt tråkigt igår faktiskt, men rätt artister gick vidare. Lilla Lisa Ekdal kopian är inget för mig Bert är bara gubbsjuk.
För honom är hon söt och inget annat. Hon har en späd röst som inte tilltalar mig alls och kommer aldrig att bli något stort.
Låter som om jag vore expert, men Bert är alltid Bert, söt och rar, gärna sexig ska man va.
Rasmus och Christofer var värdiga att ta sig vidare till finalen.







Nu ska jag äta rostad bröd med färsk böckling på.

Kommentarer
Postat av: Daisy

sv - fnissar Har du inte lärt dig än att min blogg kan innehålla det mesta så läs den inte när du är hungrig. =)

2011-05-21 @ 10:33:44
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0