Ha en bra Måndag!

Måndag! Men en ganska okey Måndag för jag jobbar bara tre dagar denna vecka sen är jag ledig i fem dagar.
Två dagar räcker inte att vila upp sig på och samla nya krafter.
Man borde vara ledig tre dagar i sträck med samma lön, det vore toppen.


Jag håller på att skriva en bok eller flera långa noveller, jag älskar ju att skriva. Där finns allt som inte finns här inne, man skriver ju inte om allt i en blogg då är man bra puckad om man valt att ha den som offentlig.
Här inne är det mest saker som händer i mitt liv men inga djupa detaljer. Drömmar, önskningar, kanske små tillbaka blickar.
Boken eller novellerna är det annorlunda med, där skriver jag allt och inte bara om mitt liv utan om känslor, kärlek och mycket mera.


Det är roligt att ni är många som läser min blogg, men tycker ni inte om den eller har negativa åsikter om den så tycker jag att ni ska låta bli att komma in hit.
Och det ska jag säga som läser Katrin Zytemierskas blogg :-).
Måste snart sticka iväg och ha planeringsdag, ska även äta frukost på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0