God natt

Det verkar vara ett omen att komma fram på telefon till just min avdelning. I Måndags svarade ingen så jag ringde en annan avdelning, idag enbart telefonsvarare med en gång så en annan avdelning igen! men nu är det klart jag börjar på Måndag igen. Feber och ont i hals i bihålor idag igen.
Min blogg går uppåt och uppåt trots att jag inte orkar att blogga. Vem är ni alla läsare? Skulle vara kul att veta när bloggen ökar sin statistik för varje dag.
Jag är en nyfiken person så jag vill veta!
Nu ska jag se våra bästa år och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Daisy

Sv - Klart han får ha rosa cykel om han vill. Annars hade han ju aldrig fått den han har vet ja. =) Men den börjar bli liten och väldigt sliten så han behöver byta i vilket fall och ja, eftersom kompissarna börjat reta honom för hans rosa cykel och han blir ledsen av det så känns de som ett bra läge att satsa på en som inte är rosa. =) Dessutopm har ju brorsan nyligen fått en cykel så jag tror att ddet då blir lättare med bytet. =)

2011-05-11 @ 21:37:45
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0