God natt!

Nu är denna kväll över. Fyra bröllop mitt vann...skärgårdsbrölopp bla för maten och borgligt var det som jag röstade på detta.
Medeltid hade jag som tvåa. Sen kom Anna Skipper....hon lyckades ju bra kvinnan som var med...trots sin operation. Tänk på de alla som opererat bypass...äter ni fel kan magsäcken spricka.
Men det vet tom jag som inte gjort denna operation, men hon i programmet verkade chockad????
Bara man äter rätt går man ned sakta men långsamt.
Nu ska jag se våra bästa år och sen sova börjar åtta och slutar halv fem.

Vi som slutade halv fem idag bla jag fick gå tio över fyra pga åtta barn kvar och tre personer kvar en till fem och två till sex.

Man kan ge varandra lite tidigare tid när det är så få barn, inte ofta det händer.
Jämnar ut sig i längden för många börjar ofta några minuter tidigare då man ser att det är brist på personal. Man sitter ju inte då kvar i personalrummet och säger: Nej men jag kom kvart i och jag börjar åtta så jag tänker inte gå in tidigare...sådant gör man bara inte. I vårt jobb samarbetar man pga barnen som är det viktigaste.

Nej natti natti!

Kommentarer
Postat av: Daisy

Har du sett den nya designen i min blogg? Vad tycker du om den? Du vet att du kan prenumerera på bloggen med bloglovin va?

2011-05-05 @ 22:01:11
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0