Gammal ost!!!

Titta alltid på datumet Sture!!! Vet inte hur många gånger jag sagt det!!!!!
Igår var han på City gross och köpte bla ost. En stor och välbesökt butik som borde ha bättre koll på sina varor. Han köpte en chiliost till sig som går ut i Juli och en paprikaost som jag bara älskar till mig som går ut i...ja för fasiken kolla själv:



Som gick ut för tre veckor sen!!!!! Har de ingen koll på city gross eller!!!!!!
Det kostar ju bensinpengar att åka fram och tillbaka och byta en ost som kostar knappt 60 kronor!!!
Jag ska fasiken maila butiken. Förra gången fick jag  kupong på 100 kronor att handla för pga att ostbollarna var tre veckor gamla och smakade apa!!!!
Mailar nu!!!!!
Har mailat iväg ett ilsket mail!
De ska fasiken få för gammal ost!!!!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Så skall det låta, på dem bara! Någon är ju ansvarig för ostdisken och gör inte sitt jobb.

Får två biobiljetter som tack för att jag informerade Trygg-Hansa om att de har en säljare som slänger på luren i örat på folk!

Man skall stå på sig annars är det någon annan som gör det!

2011-05-28 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0