Fredag!

Mer tjat!!!!!!!

Det gick upp till 86 läsare igår efter att jag skrivit det sista inlägget för dagen.
Fegisar, man kommentarer det gör alltid jag om jag är inne i en blogg fler än en gång.

Särskilt om bloggskrivaren ber om det och vill veta vilka som läser och varför.
Men ni som läser här utom de som jag vet läser är riktiga fegisar anser jag.


Men ni vet kanske med er att jag inte vill att just ni läser bloggen och är oroliga över en låsning igen på 3 månader eller för gott. Förra gången gav ingen sig till känna och då hade jag också väldigt många läsare och det blev en låsning av bloggen.

Klart man är nyfiken på vilka ni är, hur ni hittade bloggen och varför ni återvänder. Skulle inte ni själva vara det?
Ni som vet med er att ni lagt in kommentarer förr då jag bett om det eller kommenterat fler än en gång behöver inte skriva att ni läser eller du vet att jag läser varje dag. Utan enbart er anonyma läsare.
Större chans att det blir en låsning om ni inte kommenterar än om ni gör det.

Nej nog om detta.
Förskolans dag var blöt, det regnade och var lite kyligt. Men på tillbaka vägen till vår förskola sprack det upp, så himla typiskt. Det ösregnade ett tag och det var krångligt att äta ute när allt var blött. men det fixade sig.

Men är ganska säker på att det var vi pedagoger som brydde sig om vädret barnen hade urkul och somnade bums vid återkommandet kl 12.20. Vissa somnade tom i vagnen så de bar vi bara över på madrasserna.

Idag är det Fredag och jag stänger, aldrig kul på Fredagar då man vill hem och ha helg.
Timmen mellan fem och sex är alltid segast.

Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0