Examen!

Min dotter tog examen i Fredags nere i Halmstad se så fin hon är:





Här med sin pojkvän Matte.



Hon pluggar till fastighetsmäklare, fastighetsekonom och fortsätter i höst med pluggandet.
Så ännu är hon ej färdig.
Om du läser Angelica så får du gärna förklara vad denna examen gällde för kurs eller vad man kallar det?

Eller vad den innebär?
För efter det här inlägget kommer jag säkert få en del frågor om just examen.
jag vet att jag frågat förr och du berättat men din mamma börjar bli till åren :-)


Kommentarer
Postat av: angelica

jag tog min ekonomiexamen som jag läst i tre år. nästa år börjar jag en påbyggnadsutbildning på denna med inriktning fastighetsmäklare.

2011-05-29 @ 17:34:16
Postat av: Daisy

Klart hon är fin. Hon brås ju på dig vet jag. =)

2011-05-29 @ 18:07:53
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0