6 Maj vår förlovningsdag!

 

 



Igår var det den 6 Maj och jag och Sture firade fem år som förlovade. Tänk vad tiden gått fort och att det är så länge sedan.
Når jag kom ut från jobbet så stod Sture utanför bilen, han öppnade dörren åt mig och där låg en jättestor och fin röd ros. Han är för gullig. Vi åt biff och potatissallad till middagen och sen gick vid ned på gården.
Här under kommer ni att bjudas på en massa bilder från denna kväll:

Rosen i alla vinklar och både med och utan blixt:












Middagen:





Ja jag vet han ska både raka och klippa sig idag det ska jag verkligen se till....grrrrr!
Syftar på de två bilderna precis över.
Underbart gott rödvin till hade vi också.
Ja Sture är allergisk mot något som finns just i vin så att han blir magsjuk dagen efter om han dricker mer än två glas.
Men till middagen så tog vi bara var sitt glas.



Vår vackra Magnolia på gården resten av bilderna är också på vår vackra blomstrande gård:



















Min älskling som ser supertrött ut vilket han är också efter att ha gått upp fyra hela veckan för att jobba.















Jag älskar dig Sture!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0