Torsdagen!

Nu är Torsdagen här. Veckan rullar på men nätterna är jättejobbiga då jag hostar massor.
Har jätteont i bröstet varje morgon. Inget kul alls och imorgon ska man på fest, vi tackar av en som går i pension och alla ska hem till en pedagog som har det hemma hos sig. Jag och en annan pedagog som slutar tidigast ska hem tid och förbereda allt så som sallad, dukning etc.
Usch då vill man ju verkligen vara frisk.

Nu är det även klart vart min som ska gifta sig, jo i Adolf Fredriks kyrka inne i stan mitt i smeten, festen hålls i deras samlingslokal.
Äntligen har man fått veta, men det står inget om vad det blir för mat men det får bli en överraskning. Sen kan man kontakta Maries (brudens föräldrar) om man är allergisk mot något. Så som jag är mot alla nötter, alla citrusfrukter och så kiwi som jag senast fick andnöd av.
Så jag ska maila och tacka ja för det skulle man göra till dem.

Nej nu är det frukosttime.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ta inte detta som kritik nu, men din hosta kan inte vara en reaktion på rökning och att ni röker inomhus? Allergi mot damm skulle vara en naturlig tanke annars, men städar gör ni ju hela tiden så det kan inte finnas en enda överlevande liten dammråtta att bli allergisk mot ;)

2011-06-09 @ 11:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0