Torsdag!

Grr exakt 18.03 blev det igår, sen skulle vi ju låsa och larma på. Men idag slutar jag 16.30 och ska då hem och baka Makedonisk brytbröd med fetaost i så himla gott. Lovar att lägga ut bild senare.
När jag kom hem igår var jag trött och seg och kände inte alls för att blogga, men så kan det vara ibland. Midsommarfirandet gick bra och var lyckat, inget regn. Hamburgarna var supergoda det tyckte även barnen. Sen blev det glass.
De flesta barnen somnade sedan rätt snabbt på vilan utom två av de större barnen som inte somnade alls.
Snart är det frukosttime och sen jobb, börjar kl 08 idag.

Nej nu får det räcka ska börja göra mig i ordning!

 

Ja det regnar idag och så här ser vädret ut för idag enligt SMHI:

 

Prognosen utfärdad kl. 03.45. Nästa uppdatering: 08.00.
Torsdag 23 juni Detaljerad tabell
08.00 Regn 13° SO 4 (6) m/s
14.00 Halvklart till mulet 14° V 3 (4) m/s
20.00 Halvklart till mulet 18° SV 7 (11) m/s






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0