Torsdag!

Ännu en dag med strålande solsken ser det ut som. Solen lyser från en klarblå himmel och fåglarna kvittrar.
Tog några bilder från balkongen nyss och även på min grönska på balkongen.
En liten videofilm avslutar det hela.

Mina rädisor och sallad








Lobelia häng i en kruka



Plaskdammen. Den sköts så himla väl. Vattenprover tas morgon och kväll och om de är över gränsen töms dammen och fylls på med nytt fräscht vatten. Det finns inte många plaskdammar kvar längre och jag rekommenderar denna stora mysiga damm för er som har barn.
Ni som är intresserade kan få adressen. Nära till två små butiker som säljer det mesta, nära till centrum och Tunnelbana.



Vi zoomar in





Nu ska jag äta frukost sen ska jag åka till jobbet. Jag slutar 16.30 idag.

Kommentarer
Postat av: Daisy

Aha! Men det är ju väldigt lätt hänt. Händer mig med. Men nu har jag hittatr dig i allafall. =)

2011-06-30 @ 17:05:22
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0