Tisdag!

Jag var alldeles för seg igår för att skriva något. Kom hem först 19.15. Familjefesten var jättelyckad, massor av god mat och många kom. Men efter att ha varit på jobbet mellan 08-19 i 11 timmar så blir man rätt slut.
Det är ju inte direkt lugnt någongång på en småbarnsavdelning 1-3 år.
Sen var de ju själva lite trötta och griniga under middagen.
Idag ska jag till tandläkaren och jag ska dra ut en bit tand...den lilla skit som är kvar. Ni vet vad jag tycker om tandläkaren så det är inget jag längtar efter direkt.
Nej jag sitter här nu nyduschad och klar och måste faktiskt göra mig i ordning och ge mig i väg till jobbet snart.
Så ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0