Tisdag!

Hade svårt att somna igår så jag somnade först kl 22.30 drygt. Jag brukar alltid sova innan 22.
Vaknade sen kl 02 och kunde inte somna om förrän kl var närmare 03.30. Vaknade sen kl 05 fast kl skulle ringa 05.15...suck så trött jag är!
Tror det var konstiga drömmar som spökade för hostan har mer eller mindre gett med sig.

Ska snart ge mig iväg till jobbet står i valet och kvalet mellan två tunnelbanor den 05.55 eller den kl 06.10.
Den första är framme kl 06.04 och den andre 06.19, tar max två minuter att gå sen till jobbet och jag börja rkl 06.30.
Får se hur jag gör har inte bestämt mig än, men har tio minuter på mig att göra det.
Nu ska jag klä mig så vi får höras senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0