Söndag morgon nu!

Igår var vi ute tills kl blev åtta. Det var jätteskönt väder. Inne är det så kvavt så jag tycker man mår sämre där än utomhus.
Hostan har börjat vända och jag mår bättre, så det går åt rätt håll. Är även sjukskriven av läkaren imorgon som ansåg att jag även skulle vila ut ordentligt innan jag gick till jobbet.
Detta avgör jag imorgon bitti. Som jag känner mig nu så nej, men imorgon kan jag känna mig helt okey. Tänker inte gå för tidigt och sen inte kunna gå på bröllopet frisk eller resa till Göteborg frisk.
Lite bilder från kvällen igår:







Full rulle på gården tre flyttbilar och folk som kånkar möbler. Jörgen och Mia flyttade igår på dagen och även vår andra granne Patrik, så fem flyttbilar på en dag. Måste vara rekord.



Backgammon mellan Sture och Peter.



Vilka moln!





Ett glas bubbel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0