Söndag!!!




Nu är det redan Söndag, vad veckan går fort. Igår var vi ute på gården, det blev lite kubbspel och prat med grannarna.

Men jag är inte bra, hostan håller i sig (dock börjar den lossna med en massa slem) och igår hade jag tom fått feber.
Men varför då gå ned på gården undrar ni säkert. Jo för det var 25+ igår kväll och inne var det som en bastu så det var skönt att sitta ute.
Vi gick upp strax före 22 för då var jag supertrött. Sen slötittade jag lite på Tre kronor.

Men vad irriterande den där uppgraderingsrutan är...ta bort den från denna sida där man ska skriva bloggen. Förr så var allt mitt i nu blir det ju åt vänster pga den där fåniga rutan ska ligga på höger sida. Så himla irriterande.
Ta bort den!!!!!

Omaka par:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0