Rastlös!

Jag verkar vara en människa som har svårt att ta det lugnt när jag verkligen behöver det. Nu har jag varit riktigt lydig och legat i soffan och sett på serier hela förmiddagen. Nu känner jag mig rastlös!
Jag saknar min älskling och det är då det börjar bli riktigt farligt. Om jag saknar honom så vill jag göra något för honom tex baka något gott. Ni vet ju att vägen till mannens hjärta går genom magen!
Eller göra fint hemma...ja sådana tokiga saker kommer över mig när jag verkligen behöver vila. Försök att förstå det Kerstin att du behöver vila och ta det lugnt, samla dina krafter denna sista dag innan du börjar jobba. Men nej då snart står det en sockerkaka i ugnen om jag känner mig rätt!!!!!
Älskar dig Sture!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0