Personalfest!

Men vad har blogg se gjort nu då????? bredvid där jag skriver har de lagt ut rutan uppgradera. Tack ta bort den, om jag vill uppgradera så går jag in på den sidan. Vill inte ha denna ruta bredvid hela tiden....grrrrrr!!!!!

Är ledsen för den bloggfria dagen jag hade igår men här kommer desto mer. Festen hos min arbetskollega R. Först lägger jag in en text som en arbetskollega L gjort...melodin är Lyckliga gatan. Vi ska framföra denna på vårt sista APT sommarkul. Det är vår chefs sista arbetsdag och det är hon som är Rita, Marianne är vår nya chef.
Läs texten och lyssna sen på videon hur vi lät igår hemma hos kollegan R där vi hade en fest för en kollega M som ska gå i pension.









Det låter fruktansvärt. Kan tillägga att detta var tidigt på kvällen så det lär inte låta bättre på Torsdag :-).

Hon som går i pension var tvungen att framföra sin fågellåt också, men tyvärr blev det bara en liten liten snutt.






Nu kommer det bilder i mängder.

















































Sista dansen mellan värden och den blonda kvinnan som kramar en annan här över.







Det var enbart två som inte kom. En skulle åka bort, sen var det hon L som skrev texten. Jag öppnade med henne igår och hon var jättedålig, tappat rösten, yr och hon kände sig urvissen så hon gick hem kl åtta då övrig personal kom.
Tråkigt men festen vart lyckad ändå. Jag blev hämtad strax före 22.30 (måste det varit.)Sen körde vi hem två av mina kollegor.
Vad vi åt? Grillat i mängder, chorizo, fläskkarré, kyckling, sallader, tzaziki, såser, majskolv, paprikor som var grillade, baguette. Sen var det tårtor på det.
Ja kika på bilderna. Jag satt vid ena kortsidan men jag är aldrig med på bild hurra hurra hurraaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0