Onsdag!



Sitter framför datorn och suckar högt. Har sovit rätt bra inatt, hostan lossnar med massor av slem och jag har ingen feber. Men varför känner jag mig så risig? Snorig är jag också, men vart det redan i helgen. Antagligen en seg virus som jag går och drar med och då smittar den ju inte längre det är ju dagarna innan den bryter ut och dagarna efter den har brutit ut som det smittar
.
Men sommarvirus är svårt att bli av med, tro mig jag vet åkte ju på det förra året i början av sommaren. Men jag kommer att gå till jobbet idag oavsett hur jag mår. Bara hoppas på få barn då vi enbart är tre stycken idag.
För barnens skull hoppas jag det, man vill inte ha ett passnings ställe utan ett pedagogiskt fungerande ställe.
Eller hur?
I två dagar nu har vi ätit våran hemma odlade sallad + våra hemmaodlade rädisor till middagen.
Ser gott ut va?



Ska snart ta några mackor med detta på+ost, blir så gott så.
Nej om man skulle ta och äta lite frukost nu, börjar faktiskt bli lite hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0