Måndag!

Varför låg jag och tittade på en svensk serie fram till kl var 22.40?????
Ibland är jag bra korkad för jag vet ju att jag blir seg dagen därpå. Måste sova innan 22 för att orka och vara pigg nästa dag. Det vet jag så väl om också. Knäppskalle jag är!
Sen är det ju en 11 timmars dag idag också och det vet jag också så väl om...suck...idiot!
Så nu sitter jag då här och gäspar så att tårarna rinner och tycker synd om mig själv. Men det är inte det minsta synd om mig för jag får verkligen skylla mig själv!


Kommentarer
Postat av: Daisy

Men det är ju verkligen urtrist att gå och lägga sig. :-)



sv - Mmm... nästan så man önskar att man gjort förvandlingen själv. =)

2011-06-27 @ 07:05:45
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0