Grrrr!!!!!

Jäklar grannungar! Nu var det fest åter igen igår kväll, trots att pappan lovat att förra gången var sista gången.
De dundrade, de, sprangs i trappen, det skreks. Kl 23.30 tröttnade vi och Sture ringde till pappans mobil då blev det faktiskt tyst.
Sture har ringt på dörren förr men ingen bättring har det blivit så då får man gå steget längre.

Idag är den en vanlig vardag och många jobbar faktiskt trots klämdag!
Nu har jag mailat styrelsen för att höra om de har lagt in störningsjouren vilket de inte hade tidigare. Vart fasiken ska man ringa då?????
Händer det en gång till och vi inte har störningsjour att tillgå då ringer jag polisen.
Jag bryr mig föga om folk har fest på helgerna men man behöver inte föra ett så jäkla liv och den där dunkande basen som höjs och sänkts upp och ner, upp och ner och gapande och smällandet i dörrar behöver jag inte lyssna på!!!

Somnade först när kl var strax efter 24 och vaknade naturligtvis kl 05.30 av min hosta som plötsligt dykt upp från ingenstans.

Idag ska vi in på smaka på Stockholm vi ska äta hela dagen, hela dagen lång ska vi äta.
För info gå in

HÄR


Bilder kommer att läggas in här senare på dagen då vi kommit hem. kanske blir det några videofilmer också.

Just det glöm inte insamlingen tryck på länken nedan för att komma in.

GÖTEBORG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0