Grinigt värre.

 

Ni får säga vad ni vill för det är så här jag känner idag. Har sovit uruselt inatt och idag blir en jättelång dag. Slutar 16 men mötet börjar 17 så ingen ide för mig att åka hem i mellan. Apt på Torsdag med middag och framförandet av Lyckliga gatan låten slutar då 19,stänger Onsdag som alltid kl 18 sen stänger jag även på fredag (rullande schema på Fredagar)så detta blir många sena dagar för mig.

Sitter nu här och bara vill krypa ned under täcket igen, är något bättre i hostan men har ont i ryggen sen i käken???? Vaknade med värken i käken igår...gångjärnet om man nu kan kalla det för det? Vet inte alls vad jag gjort, kanske gnisslat tänder som Sture tror. men sen försvann det nästan helt igår men nu känner jag av det igen.

 

Men jösses jag låter som en gammal grinig kärring, så nu ska ni får slippa mig.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0