Grattis pappa!!!

Men ska den här skiten aldrig gå över??? Känner mig febrig och hostar i ett särskilt på natten. Men det började ju i Torsdags kväll borde jag inte vara bra nu???
Känner mig äckligt kladdig av feber då jag svettas som en gris efter att jag tagit Alvedon.
Måste inhandla både Alvedon och Ipren idag.

Inte för att jag vill svettas och känna mig äcklig utan för att slippa tyngden i kroppen och slippa känna av febern.
Idag är det sista dagen på ledigheten så egentligen borde man göra något av den, men eftersom man känner sig som man gör bör man ligga på soffan idag med och ta det lugnt...suck vad tråkigt!!!
Nej ni får läsa mera sen, har ingen feeling för att skriva just nu tyvärr.

Men vi gör en sak till innan vi loggar ut och dör i soffan!!!!

 

Grattis på födelsedagen pappa!!!!! Hoppas du får en jättebra födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0