Det spökar!

Jaha det tog inte långt tid förrän jag åkte dit. Titta jag har diskat men vad står det i diskstället och torkar om inte en bakbytta! Hur kom den dit? Sen ser jag visparna till elvispen???
Hur hamnade de i diskstället?



Wow var är detta för lattjo pryl???



Hjälp nu börjar det ringa om den också...ja jösses. Bäst man tar fram det som finns i ugnen hur nu detta kommit dit?
Spännande!!!!

Men en rött hjärta i min ugn?



Måste nog lyfta på locket nyfiken som jag är!!!!
Men en hjärtformad nybakad och härligt doftande sockerkaka!



Konstigt hur gick det här till?
Jag som varit så lydig och bara legat och tagit det lugnt i soffan.
Nu vet jag!!!!
Det spökar hemma hos mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0