Bloggar!

Jag har funderat på en sak?! Hur man bloggar? Vissa bloggar är jättestora och urtrista att läsa, men hur blir de så stora?
Vissa är jätte intressanta att läsa men har väldigt få läsare.

Sen finns det bloggare som hänger ut folk med en massa skit som måste såra enormt.
När man tror det är över kommer ett dolkstick till!

Sen har vi de som provocerar, de som vill att folk ska reagera med ilska, de kallar folk för feta mm, de snackar en massa skit om vissa grupper tex feta.
Vad vill alla dessa kategorier med sina bloggar?

Min blogg skulle från början vara en bildblogg med mina digitala bilder, men sen började jag skriva mer och mer för jag älskar att skriva.
Men jag har också blivit sårad av människor för saker jag skrivit, jag har fått elaka kommentarer mm.
Men detta är jag, det är mina känslor! Take it or leave it!

Detta är mitt liv. Jag är glad att jag har många läsare även om flera inte ger sig till känna, jag vet drygt ett 20-tal som läser min blogg men vilka ni andra är har jag ingen aning om.
Ni kan själva se vilka bloggar jag följer dagligen på höger sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0