Skitskrivare!

Vilken jäkla dag. Har haft fullt slagsmål med min skrivare idag, mitt i utskrivningen så la den av efter 4 sidor och avinstallerade sig själv. Ja jag gjorde inget men det fanns helt plötsligt ingen skrivare installerad talade datorn glatt om när jag försökte skriva ut igen!!!
Efter två timmars ilsket bråkande och installering av skrivare kopia 2 så får jag denna text på flera sidor?????

De fem första av 15 blir så här:



Jag fullkomligt går i taket och drar ut sidorna igen och då helt plötsligt blir det bra.
Först ville den inte installera någon skrivare och när den väl gjorde det så gick det inte att dra ut, men jag installerade ytterligare en ny och startade om datorn. Då skickade den ut skitbilderna från den gamla skrivaren kopia 1. Då drog jag ut det från skrivare kopia 2...fungerar!!!!!
Så här har skrivaren gjort förr bara avinstallerat sig. Jag gjorde annat medan den började att skriva ut men efter 5 av 14 sidor så la den bara av och avinstallerade sig.
Så omöjligt att jag i ett annat rum kunnat påverkat detta dilemma!!!!!

Nu ska jag äta mellis!

Kommentarer
Postat av: Daisy

Tja... Du vet ju hur det är med ungdommar. Allt skall gå fort. Själv satt jag med chips och ditt och såg på film då de andra festade.

2011-07-30 @ 15:01:42
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0