Söndag!



Idag är det den 2 Januari och imorgon börjar man jobba igen. Men det blir en lugn vecka färre barn så det kanske blir en timme tidigare/dag som det var veckan innan Jul.

Jag jobbar 8-16.30 imorgon.

Igår spelade vi lite spel och kort och såg fångarna på fortet...jättekull Blondinbella att kalla de andra lagets deltagare för gamla.
Det verkar som många yngre tror att man inte kan eller orkar något när man passerat 40 år...vi är mer eller mindre döda levande enligt flera ungdomar.
Jag minns att jag inte tyckte folk var gamla förrän de passerat en ålder av minst 60 år, gammal för mig var mina morföräldrar, man är inte gammal när man är i den åldern det andre lagets deltagare var i. Då är man i sina bästa år
. Man är så ung som man känner sig. Jag känner mig inte alls gammal jag är 20 inombords och orkar hur mycket som helst.

Nej jag gillar inte vad hon sa. Tycker hon verkar jätte rar när man läser hennes blogg, men igår var hon en riktig bitch...ursäkta ordet men hon var kaxig och sa saker som jag inte alls tycker är okey.
Att man kan vara så annorlunda i sin egen blogg än hur man är i verkligheten...nu såg man ju inte så mycket av henne i programmet.
men hon var lite så där i sitt program på play tv med Tyra också så där lite slängigt kaxig i rösten.


Här under kommer ett klipp när bla hon intervjuas...lite kaxig som ungefär här kommer jag. Vill ni se hennes uttalande om gamlingar så får ni kika på programmet igen och skrolla fram till slutet.





Kommentarer
Postat av: Yvonne

Blondinbella är med all säkerhet en stor bluff. Har ju sin pappa bakom sig och hans företag som styr och ställer. Var säkert den verkliga Blondinbella som syntes i Fångarna på fortet och som kläckte ur sig groda på groda.

2011-01-03 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0