Onsdag och febern gick upp!

Tog en lugn dag igår med massor av dvd tittande och det ska jag göra idag med. Men in i duschen och få av mig lite av sjukdomen ska jag ägan mig åt också. Såg nyss hur dammigt det var runt datorn och bokhyllan i vardagsrummet så jag dammade allt här inne. Men jösses ska febern då gå upp till 38,1? Hade 37,3 när jag gick upp. Ska man inte kunna röra på sig ens?
Nej det blir sängläge och hemma denna vecka för har jag över 38 idag är det lika bra att ta det lugnt hela veckan. Trist men sant.


Nu till något annat. Gårdagens Vi 5 i Aftonbladet.

Vad tycker ni?



Sen kommer idioten själv Katrin Zytomierska.



Här ger hon en förklaring i sin blogg läs den, så himla idiotiskt skrivet och hon vet inte heller vad hon pratar om när hon pratar om acne och fetma.

Läs HÄR


Efter att ha läst hennes blogg i ca ett år så kan jag tala om att det här 'är långt ifrån det värsta hon har skrivit. Undrar om hon enbart provocerar men tycker något helt annat?
nej hon är inte Kizzie hon är tyvärr sig själv. Läs mer i hennes blogg för en dumamre tjej får man leta efter tyvärr!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0