Mår piss!

Är snurrig i huvudet och det började redan igår kväll. Febern börjar ge med sig men då blir man snurrig istället. Halsen gör även ont och jag känner mig helt matt.
Usch för att vara sjuk alltså.
Något annat än influensa kan det inte vara då jag haft feber i fem dagar...ja femte idag även om det är otroligt lite feber 37,6 när jag vaknade. Men mattheten och den äckliga hostan hör tydligt till influensa.

Hade räknat med att kunna jobba på Torsdag iallafall, får se hur jag mår imorgon, ska ju ringa jobbet på eftermiddagen och tala om hur det blir resten av veckan.



Krya på dig Kerstin inte kul att du mår som du gör!




Se hur trist det ser ut när det varit pluss grader flera dagar och snön smältlit både på gångvägar och skridskobanan!





Igår kväll såg vi klart säsong fyra av Tre kronor och fortsatte på rena rama Rolf och åt detta till



Popcorn är otroligt bra mot alla sjukdomar, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0