Trött och seg!

Sture ligger och vilar...skönt att han fick en diagnos och medicin.

Ni är dåliga på att ge kommentarer tycker jag...de som är duktigast är Yvonne och cine så kommenterar de inte på ett par dagar så säger jag inget om det...men ni andra hallå ni läser väll också bloggen då och då.


Jag skriver ju i bloggen om hur jag tycker, om vad jag känner tex det där om hemlösa skulle varit jätte intressant för mig att få ta del av era åsikter.
vad ni tycker och känner angående detta ämne
.
Jag vill ha respons på mina inlägg, jag vill att ni reagerar, agerar, slänger ut åsikter om det jag skriver om.
Vi kan ha debatter i bloggen och kommentarsfältet.
Vore faktiskt roligt.
Nog om detta.

Tacos till middag idag...mumsigt värre. Men jag har proppat i mig Guacamoledipp och chips hela dagen idag så så hungrig är jag inte just nu iallafall.

Får väll äta vid halv sex för då är det några timmar sen sista chipset med dippet slank ned.

Nä om man skulle spela lite online spel eller ska jag duscha nu eller imorgon bitti eller ska jag börja med tacobuffen eller ska jag sova en stund???????

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Sv - svårt att förklara när det gäller picnik.com. Det man måste börja med är att skapa ett konto, därefter laddar man upp den bild man vill ändra.

2011-01-10 @ 00:09:09
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Familjeliv - med Maskrosmor

Privat Publicera ej - Snälla, nämner du mig i bloggen så gör det under mitt nätnamn. (Maskrosmor)

2011-01-10 @ 18:11:53
URL: http://maskrosmorsfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Familjeliv - med Maskrosmor

Hmm.. Har du på något vis ändtrat inställningarna för rss flödet? Innan du satte lösen gick det att prenumerera på din blogg via bloglovin men nu med lösen verkar det inte fungera. Jag får aldrig mess när du uppdaterat din blogg.



Jag måste manuellt gå till din och kolla och de fuinkar inte eftersom jag e för glömsk. Jag vill ju läsa bloggen...

2011-01-10 @ 18:13:42
URL: http://maskrosmorsfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Maskrosmor

Vad för diagnos?



Jag har en hel del tankar gällande hemlöshet och bostadslöshet. Tycker du själv att det är skillnad på att vara hemlös och bostadslös? Berätta... egna erfarenheter?

2011-01-10 @ 18:15:47
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0