Trettondags afton!

Hm inga barn mer en ett när kl var 15.45...både i Måndags och igår kom föräldrarna kl 15.45 och hämtade barnet som var kvar trots att det stod 16.45. Idag kom pappan exakt 16.45. Blir lite segt när det bara är ett barn kvar. Trots att man nu har tid att göra något med ett barn blir det oftast rastlöst och vill gå hem när det är ensamt kvar.
Men det gick bra och jag var hemma kl 17. Verkar vara så att det är Sture som ej sovit, han gäspar hela tiden och äter kakor i ett.
Orkar inte spela kort orkar inte sitta upp, han måste ha liggande läge...jösses det är jag som ej sovit sen i Söndags mer än ca 4 timmar/natt.
Jag bloggar nu för kl nio ska jag kika på dvd och kommer säkert att somna dirrekt och inte vakna inatt pga att jag är ledig imorgon.
Så vi säger gott natt här och nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0