Torsdag morgon!



Kom från jobbet när kl var nästan 18 igår, så det vart en väldigt lång dag.
På förmiddagen var vi ute och försökte åka pulka. Hm barnen och även vi pedagoger sjönk djupt ned i snön. När vi kom in var alla jätteblöta för hela tiden snöade det stora flingor blötsnö.
Min jacka var blöt rakt igenom så jag fick hänga min tröja i torkskåpet och ta en fleeces på mig under en timme.


Imorse vaknade jag kl 04 och var klarvaken kl 05.30 gav jag upp och gick in i duschen. Gick inte att somna om så nu mår jag faktiskt lite illa pga trötthet. Dags att bli trött nu den skulle kommit betydligt tidigare.
Äsch jag slutar i skaplig tid idag 16 så man får vila efter jobbet istället.

Just det att kika på hur långt de kommit i bygget hoppade vi över igår så det blir nog idag istället...nej så dum jag är vi har ju gymnastiksalen i kyrkan till förfogande.
Fredag är det Julgransplundring för alla på förskolan. Ja jag vet att det egentligen är idag, men Fredag har vi samling tillsammans alla avdelningar så då passar den dagen bättre och vi kan ha vår gymnastik mellan 9.30-10.30
.

Nu ska jag ta en varm kopp te och två rostade mackor med enbart smör så illamåendet släpper.
Ha en bra Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0