Tisdags morgon!



Är arg! Gick in på Stures konto i handelsbanken för att se hans lön. Inget har kommit in????? Han får lön idag och jag imorgon. Är inte första gången det är så här, jag har medicin som är sista dagen idag att hämta ut så det här gör mig ännu mera arg. Kl 24.00 ska lönen sitta på konton inte senare.

Lönespecen ska komma dagen innan inte senare.
Nog om detta, ska kika igen innan vi ger oss iväg till jobbet. Sture kör mig idag för han skadade ryggen igår så han ska till läkaren för att få det dokumeterat ifall det blir värre så att det klassas som arbetsskada.
Nej nu ska jag göra lite annat vid datorn vi höres senare, slutar 14.00 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0