SJUK!!

Sssssssssss! Ni är lila dåliga på att läsa bloggen som jag är att skriva den.
Men jag är sjuk och det riktigt ordentligt. Dum som jag var gick jag till jobbet och bet ihop, under dagen blev jag sämre och sämre och fick även en jobbig hosta.
Som tur var så gick sista barnet redan 17 så när jag kom hem tog jag febern 38.3. Jag mådde piss och tog en ipren och la mig i soffan där jag låg och sov till och från i tre timmar, sen såg vi två avsnitt av Tre kronor.
När jag vaknade till där efter tre timmar hade febern gått upp till 38.4, tog en tablett till och efter de två avsnittet somnade jag om. Har vaknat inatt av att jag först svettades som en gris, lite senare frös jag och hela kroppen värkte, Hade 38.5 när jag gick upp inatt så tog en ny tablett och vaknade efter tre timmar alltså för 40 minuter sen.


Sitter nu här för att tala om för er att det inte är hunden som är människans bästa vän, det har alla fått om bakfoten. Utan människans bästa vän är denna:



Underbar kompis som redan fått min hosta att lossna lite och jag hostar inte alls som jag gjorde igår eftermiddag och kväll, enbart efter två doser.
Denna är utskriven till Sture men jag har själv haft den en massa gånger så jag vet hur mycket jag behöver och han behöver den inte längre.

Så denna är inte människans bästa vän:


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Krya på dig. Söt hund men min Linus säger att han visst är människans bästa vän så där har du fel!

2011-01-15 @ 08:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0