Onsdags morgon!



Onsdag morgon och jag vaknade 05.15. Varför kl skulle ringa först kl 07?????? men jag somnade kl 21.45 ca igår och då hade väll min kropp sovit färdigt även om en jag hade gjort det.
Skulle varit mer utsövd om jag fått sovit färdigt.
Börjar 08.30 idag och slutar 18, lång och seg dag och så får vi två nya småttingar idag, man blir alltid extra trött vid invänjningarna
.
Skulle faktiskt vilja krypa ned i sängen igen och sätta på en dvd film.
Men men man får vara trött i ett annat liv så är det bara.
Ska egentligen äta frukost men är inte ett dugg hungrig mår lite illa tom, men ska hälla upp en tallrik yoghurt med mussli och banan så lilla magen får i sig något.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0