Onsdag!

 

Onsdag och jag börjar 9.30-17 men det lär bli tidigare, vi tror inte det blir senare än 16.

Igår var vi ute en stund och de lär vara ute när jag kommer till jobbet också. Segt att vara inne en hel dag och snön har vi ju inte hela året så kul för barnen att få åka lite pulka eller bara leka i snön.

Inatt var jag vaken mellan 02.20-03.45 sen sov jag av och till. Är urjobbigt, somnar som en klubbad säl och vaknar efter ganska exakt fyra timmar och kan då inte somna om.

Sen när jag väl somnar om vaknar jag i ett istället.

Imorgon är jag ledig och då ska jag ta det lugnt....ha ha ha jag känner mig själv tyvärr.

När tänker ni ta ned alla julsaker? tjugondag Knut är ju den 13 januari alltså nästa Torsdag och då jobbar man ju. men tar ni ned sakerna denna helg eller nästa?

Snälla säg nästa för jag känner inte alls för det i helgen :-).

Nej om man skulle försöka få i sig lite frukost innan man ska ge sig iväg?

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska givetvis ta ner julsakerna denna helg. Fy på dig att vara så lat!!!!! Passa på att nyårsstäda också!!!! Själv tänker jag ta ner de få julsaker som finns i början av februari.

2011-01-05 @ 12:01:40
Postat av: Yvonne

Jag städar ut julen helgen efter tjugondag knut men några ljusstakar i fönstret får vara kvar ett tag till, det lyser upp så fint.

2011-01-06 @ 09:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0