Onsdag!



Onsdagen är här och vad jag är kär! Nej det där vart ett löjligt rim. Jag är kär men inte i Onsdagen pga att det är stängningsdag då
.
Ingen vill väll jobba en så lång dag så som 8.30-18, det är 9 1/2 timme det, men ta bort en 1/2 timme för rast så 9 timmar blir det. Man är rätt seg när man kommer hem. Så den där lilla rasten på 10-16 minuter vid 15.30 är faktiskt väldigt skön.
Idag ska vi ta en promenad med barnen och kika hur lång de kommit med ombyggnaden, ska bli roligt att se och sen att få en liten promenad är alltid skönt.
Det snöar ute idag, syns kanske inte på bilderna men om ni kikarpå marken syns det att nysnö fallit ned då det var isigt och enbart barmark igår på gångvägen.







Titta igen på min söta Gizmo från filmerna Gremlins från affären Myrorna.....20 kr tror jag den kostade





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0