Nyårsdagen!

Jösses att jag ens sitter här vaken är ett under. För kl 00.30 så fick Sture och Göran för sig att vi skulle fortsätta uppe hos Gisela och Matte som de träffat nere i parken när de sköt raketer.
Dom har det där senaste data spelet som man rör sig till, man fångar bollar, täpper till vattenläckor eller kör flygande mattor mm mm.
Nintendo wii
. Man står framför tv:n och hoppar när figuren på tv ska hoppa och då hoppar den, man svänger åt höger då svängs det åt höger på tv. Här är en bild på några som kör wii:




Jag var inte med kan jag säga men Sture och Göran tyckte det var så roligt så :-).
Men jag fick mig många skratt. Under kvällen innan vi gick över så spelade vi spel...småpojkarna gick igenom raketerna och vi åt en god middag. Här under kommer det bilder och filmer på allt.





















Ska det vara så ska det vara ordentligt. Sture har flera glas på en gång :-))).



Göran räknar och räknar när vi spelar Uno.





Nu tre små filmer.











Kommentarer
Postat av: Mamma

Tittade på dina fyrverkerifilmer. Fina filmer. Gullbritt hälsade att du är jättebra filmare.

2011-01-02 @ 01:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0