Lördag morgon!

Såg på spåret igår och nu är jag arg. Ett av de roliga momenten är när man ska gissa på ett årtal, det bubblar fram olika saker som man ska förknippa med ett årtal, tex kungligt giftermål, landstigning på månen, per oscarsson klär av sig i tv osv osv.
Men inte igår inte utan igår bubblade det fram saker som man skulle förknippa en artist med....jag tog det visst det gjorde jag. Det var Bruce Springsteen. Men årtalet då det roligaste på hela programmet vart tog det vägen?
Sen Torsby tog vi alla på 10 poäng här hemma var det svårt eller? Åker från solen norr ut till åskmakarens boning
...åskmakare är Tor boning är by, åker från solen...sola i Karlstad har väll alla hört talas om eller hur?
Tycker de bara ska resa i Sverige, så var det förr och det var mycket lättare och då också mycket roligare. men ta tillbaka årtalet bums tack!
Vad tycker ni som läser denna blogg?

Nu ska jag stryka dessa två dukar som ska läggas på där juldukarna låg. Hutcharna i hallen och soffbordet.




Här ska dukarna ligga:





Vi höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0