Influensa?

Svar på kommentar:

Slängkälken sätts upp till varje vinter och även i år. Dock finns inte den lilla träbacken kvar pga att den fick stå ute hela året och blev förstörd 1999 tror jag det var året som de tog ned den.




Jag kommer att vara hemma idag hade bara 37,9 när jag vaknade så det går åt rätt håll.
Tänker ligga i soffan och ta det lugnt hela dagen och se på dvd efter dvd, min fulla rätt när man mår så här.
Bloggandet får det bli som det blir med idag.

Sen måste jag fräsa i, jäkla sport, sluta ta bort program för sportens skull, det finns en massa sportkanaler idag sänd skiten där i. Jag vill se familjen annorlunda inte handboll!!!!
Jag blir så arg på att de alltid gör så här. Man måste få valmöjlighet och sporttokiga har massor av tillvals kanaler att välja på och även vissa som ingår i basutbudet. Ta inte bort program för oss andra och ersätt dom med sport. Tror det är fler som vill se familjen annorlunda än handboll och de som vill se handboll kan se det i en sportkanal.


Hm ute är det 5+ och det är blött på marken snart ser man väll ut så här igen.




Sen en sak till, igår var det 21 år sen som jag flyttade in i den här lägenheten som jag bor i idag.
Tänk flyttade in med man och tre barn som då var 4 månader , 2 år och 8 1/2 månader och 4 år och 3 1/2 månader.
Tänk vad tiden går,
Kortet under är taget i den gamla lägenheten i Grimsta i Oktober 1989 tre månader innan vi flyttade hit.


Angelica Teddy och Linnea.



Teddy Oktober-10 25 år gammal.



Angelica 23 år December 2010



Linnea blivande 21-åring Juli 2010


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Håller fullständigt med, sporten får ta över hur mycket som helst. Jättekul för oss som inte gillar sport, lägg allt det eländet i en egen kanal och låt oss ha våra program ifred.

2011-01-17 @ 07:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0