God natt

Vad jag är tråkig. Måste sova är trött. Det upprepar sig. Denna dag har varit ur jobbig i många perspektiv. Tyvärr kan jag inte skriva mycket pga tystnadsplikten, men ibland som nu vill jag bara knappa på alla tangenterna. Så jag vill tala om att blogggandet kanske blir lite lidande just nu, jag kommer inte orka eller känna för att blogga just nu, hoppas ni förstår. Inga frågor tack om varför.
Personer som betyder mycket för mig försvinner till andra ställen så mycket kan jag skriva.
Men jag vill inte prata om detta mer än med Sture och vissa personer på jobbet.

Sov gott alla mina läsare.
Just nu finns det bara en person som får mig att må bättre och det är:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0