FREDAG!!!

Verkligen tacka gud att det är Fredag när man känner sig så här.



Näsan rinner ögonen ser ut som små röda grisögon som konstant rinner, halsen ömmar och kroppen värker. Men en positiv sak...ingen feber. Kanske beror det på iprenen jag tog för några timmar sen när jag vaknade till.

Nej detta blir ingen rolig dag.
Vill bara ringa och säga att jag är sjuk och krypa ned i sängen igen och somna om, men vet att det är mycket att göra idag och droppen på allt är att jag stänger, man drabbar inte någon annan kollega att stänga en Fredag för de måste de göra om de slutar 16.30. Nja måste och måste, kan de inte får man hitta någon annan lösning.
Nog om detta.
Är faktiskt rätt hungrig, ska ta lite te och rostat bröd, men aprikos mamelad...det blir smaskigt och kladdigt :-))).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0