Bakfulla eller?



Men hallå alla storbloggare verkar ligga på latsidan idag särskilt de som är i Thailand de ligger 6 timmar före oss så kl är där 19.30 så något kunde de ha hunnit skriva under dagen. Ni som befinner er åt andra hållet 6 timmar bakåt kan jag förstå tror jag...nja kl är ju 7.30 så ett inlägg kunde ni ha skrivit. Ni som är i Sverige förstår jag inte alls...alla verkar totalt stumma idag. Vart det för mycket bubbel under västen igår eller?

Jag kom hem strax efter tre och somnade fyra och var uppe och diskade kl åtta...trotts både bubbel, vitt vin, rött vin Irish coffe.
Men ungdomarna idag orkar inte med att festa och sen gå upp nästa dag, det är bara vi gamlingar....men jösses vad skriver jag för något???? Jag känner mig som 20 men är tyvärr inte det....kanske bra iallafall för hade jag vart 20 hade bloggen varit tom idag.

Eller festar ni fortfarande och ser ut så här ungefär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0