Sjuk, sjuk, sjuk!

Jaha imorgon är det två veckor sen hostan dök upp. Idag är det en vecka sen näsan började rinna men den är bra nu. Fick feber i Måndags kväll igen och hostan håller i sig. Har ont i lederna och hostar på natten, men dock inte lika mycket. Funderar på om jag fått flunsan. Men är jag inte bättre på fredag så blir det läkaren.
För detta är något som inte stämmer.

Sov ända till kl åtta imorse men vaknade ungefär en gång i timmen inatt, men hostan störde mig enbart då och lossnade lite. Har diskat och plockat lite med tvätten känner mig helt slut redan.
Skulle vilka byta lakan och ta en dusch för att känna mig fräschare, men kommer åter igen att blöta ned lakanen med svett efter att jag tagit en Ipren
. Men vadå vi har ju tvättstuga och en massa lakan så det är väl för fasiken bara att byta egentligen eller hur!
Nej nu vill jag käka frukost sen blir det sanering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0