Söndags morgon!

Nja det är 0,5 + ute så min önskan om 1 minus slog nästan in. Det har slutat blåsa så den slog in, men snön lyser med sin frånvaro tyvärr.
Känner mig relativt pigg så det bli nog stan idag och en massa bilder får ni se när jag komme rhem. Min älskling är väl förberedd på vad som komma skall idag. Så det verkar helt okey för honom att ta tuben in till stan.
Är ju fruktansvärt att inte gå på Stockholms fina julmarknader när man bor så nära som vi gör. En resa med tuben tar enbart max 30 minutet till gamla stan.

Kolla vägen är inte så läng, vi åker från Blackeberg:





Sen promenerar vi efter att ha besökt Stor torgets julmarknad Väster långgatan fram som sen går över till Drottninggatan fram till sergels torgs marknad och sen ned till Kungsträdgårdens marknad.



Här ser ni precis hur vi ska gå allt syns på kartan.
Kommer att bli en härlig dag. Nu ska jag käka frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0