Tycker synd om mig själv!

Nu tänker jag frossa och tycka synd om mig själv. Mår dåligt, ont i kroppen, hur matt och trött som helst men febern är under 38. Ja går väl inte ens att räkna som feber. Men tempen ska vara under 37 när man går upp och jag har legat i två timmar nu och somnat om vart annat och har 37,4 så lite är det väl?! Tog även Ipren vid 10.15.

Frossa i:



Älskar Lussebullar och nu finns det bara en påse kvar av vad jag kunde se när jag kikade in i den fullproppade frysen.

Har legat och kollat på Goda grannar hela morgonen och tänker fortsätta med det resten av dagen faktiskt.

Tillbaka till soffan





Skådespelare
Maria af Malmborg
Susanne Barklund
Lena Pia Bernhardsson
Helena Brodin
Peter Dalle
Niels Dybeck
Per Eggers
Åsa Göransson
Maud Hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0